Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/17/2018 in all areas

  1. 11 points
    #1 No Tears Left To Cry (9.3) Highest Scores: @Tattooed Heart @Mr. Gorgeous (11) Lowest Scores: @hammer @Black Beauty ? @Ares (7) THE SONG OF THE YEAR AND WHOLE FUCKING CENTURY DESERVES! Although this only got two 11s, the consistent high scores and majority of 10s helped the legend itself SNATCH that #1 spot!
  2. 9 points
    Goodnight COP! Thankyou all so much for coming to the megarate it means a lot ♡
  3. 5 points
    Only a few hours later and I'm back. Decided I made a hasty decision to try and run away from the problem, and that's no bueno. So, hello again.
  4. 5 points
  5. 5 points
  6. 4 points
    I found a website that randomizes a song for you to listen to. It's really useful if you want to sneak in extra scrobbles + If you don't know what to listen to. https://www.randomlists.com/random-songs?qty=4
  7. 4 points
  8. 4 points
    I’m suddenly straight... WHEWWW LORD HAVE MERCY
  9. 4 points
    Hi Monday, yeah I'm fine, just waiting for company, hbu?
  10. 4 points
    Chun-Li went the fuck OFF in the club the other night
  11. 4 points
    Thank you so much for hosting the megarate!!!! It was shocking but really fun @jackgrande
  12. 4 points
    I’m SCREAMING. your fav Cardi is 20x more problematic than Nicki. Nicki is hella problematic but if you’re gonna check her and wonder how people stan her, check your own fav while you’re at it. You can’t stand a post about Cardi to be made without making one about Nicki/mentioning Nicki in it. Let people drag Cardi for being problematic cus she is. End of.
  13. 4 points
    rap legend, producing god, king of autotune, fashion icon, husband and father KANYE WEST mawma was finally gonna display some badges and could NOT believe this legend dint have one pls support
  14. 4 points
    Courtney Stodden an American reality show contestant, actress, model, singer-songwriter, recording artist, and a national spokesperson for PETA, the animal rights activist organization. I'll be participating in upvote for upvote, so just let me know what post to upvote.
  15. 3 points
    Inside Out has to be one of the best animated movies ever
  16. 3 points
    So apparently Bollywood mega-star and legend Priyanka Chopra, her husband used to do music? Like in a band for Disney channel and all it's no Bollywood career but like go off sis!! We stan
  17. 3 points
    Maturity is no longer Key! Welcome to the shit show
  18. 3 points
    is it narcissistic to lowkey want somebody to paint your nudes i might jus have to cause whew i look renaissance as hell go me
  19. 3 points
    Hello COPer who would like to be friends on discord and twitter
  20. 3 points
    Imagine Raindrops ranking higher than Better Off. I’m salty as hell about iT.
  21. 3 points
    Thanks for the AMAZING megarate @jackgrande
  22. 3 points
    When I listen to it, I don't like it.
  23. 3 points
    The only bitch that won today was @Tattooed Heart WHEW Pilot bring out the special bombs it's a special occasion!
  24. 3 points
    What could we expect from stanning Taylor
  25. 3 points
    Sounds messy. We really don’t need her, Madison is campy enough. I mean they’re literally the same character, both rich, entitled, shallow, arrogant....Madison just slightly has more substance D/T rape trauma, depression and death lol
This leaderboard is set to New York/GMT-04:00
×